mnm© Copyright 2017 by WebWave

 

Dzień 2

 

  • Wykorzystanie analizy SWOT w negocjacjach. Określenie co nas wzmacnia, a co osłabia w procesie negocjacji daje szanse na zbudowanie silniejszej pozycji.   
     

  • W jaką grę próbują nas wciągnąć kupcy. Oni też stosują techniki, a ich znajomość i umiejętność właściwej reakcji, może zmienić  nie tylko proces negocjacji, ale także wynik końcowy.
     

  • Skuteczny negocjator czyli jaki? Słów kilka o tym jakie są najważniejsze cechy skutecznego negocjatora.
     

  • Postawy i przekonania. Wpływ sposobu postrzegania rzeczywistości na podejmowanie działań.
     

  • Rola i siła zespołu negocjacyjnego. Solista nie jest w stanie osiągnąć tyle ile dobrze przygotowany i skutecznie funkcjonujący zespół specjalistów.
     

  • Negocjatorzy i negocjacje oraz interesariusze i kręgi wpływu. Za każdą decyzją mogą stać osoby, których nie widać na pierwszym planie.
     

  • Klasyczne błędy negocjacyjne – czyli jakich zachowań powinien się wystrzegać negocjator, który chce skutecznie dążyć do realizacji wyznaczonych celów. 

 

Dzień 1

 

 

 

  • Zanim zaczniemy negocjować… Jesteśmy różni, inaczej postrzegamy rzeczywistość i w inny sposób się komunikujemy, a to wpływa na sposób w jaki dążymy do realizacji celów. 
     

  • Fundamentem sukcesu jest, dobre przygotowanie się przed negocjacjami – Jaki jest cel naszych negocjacji, w jaki sposób zamierzamy go osiągnąć i przy użyciu jakich narzędzi – taktyk i strategii.
     

  • Czy wynik jest ważniejszy od relacji? Nie każdy nasz klient powinien nim być lub pozostać, czasem zyskujemy, a czasem tracimy, ale tak nie musi być.
     

  • Trudny negocjator czy trudna sytuacja negocjacyjna? Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w negocjacjach .
     

  • Praktyka, czyni mistrza. Osiągane w negocjacjach sukcesy cieszą, ale to porażki i błędy kształtują nasz profesjonalizm – jedno i drugie jest nam potrzebne. 
     

  • Określenie interesów negocjacyjnych. Wiedza o tym co chcę osiągną w negocjacjach i dlaczego to dla nas takie ważne to tylko jedna strona negocjacji, równie ważne jest przewidywanie interesów drugiej strony.


To szkolenie jest dla Ciebie jeśli:

 

 

  • Jesteś Menadżerem Kategorii
     
  • Jesteś Menadżerem Sprzedaży
     
  • Jesteś Specjalistą ds. Zakupów
     

  • Sprzedajesz skomplikowane rozwiązania
     

  • Sprzedajesz rozwiązania o dużej wartości
     

  • Negocjujesz kontrakty dotyczące długofalowej współpracy

 

 

Co da Ci ten warsztat?

 

 

  • Nauczysz się jak przygotować się, prowadzić i kontrolować spotkania negocjacyjne
     

  • Poznasz techniki negocjacyjne i nauczysz się jak je stosować lub jak się przed nimi bronić
     

  • Będziesz bardziej skupiony na samym procesie, by realnie ocenić czy jest szansa na wypracowanie Win – Win
     

  • Docenisz siłę i znaczenie pracy zespołowej przy negocjacjach, a także poznasz swój styl prowadzenia negocjacji
     

  • Rozpoznasz swoje własne mocne strony
     

  • Nauczysz się w jaki sposób budować i rozwijać długofalową współpracę ze swoimi partnerami biznesowymi

 

 

Czas szkolenia:

 

 

2 dni = 16h zegarowych
 

Program Szkolenia
Wystąpienia publiczne dla handlowców
Negocjacje

Umów się

Umów się na darmową rozmowę z Trenerem

Zapisz się 

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do
Newslettera

Lista szkoleń

Zobacz wszystkie nasze
Szkolenia z Wystąpień Publicznych

Lista szkoleń

Zobacz wszystkie nasze
Szkolenia Sprzedażowe

Flow Consulting wystąpienia publiczne

Bezpłatna rozmowa z Trenerem