mnm© Copyright 2017 by WebWave

 

Dzień 1

 

Zakres odpowiedzialności kierownika

  • Przejście z roli specjalisty do roli kierowniczej – od koncentracji na zadaniach do koncentracji na ludziach
     

  • Wygospodarowanie czasu na działania menedżerskie
     

  • Za co w praktyce odpowiada szef
     

  • Pięć funkcji menedżerskich – jak je realizować w praktyce
     

  • Kompetencje potrzebne w roli kierowniczej
     

  • Czy z tym się trzeba urodzić – cechy, predyspozycje idealnego lidera… A może po prostu wykorzystaj swoje mocne strony?
     

Budowanie autorytetu i dobrych relacji

  • Sześć źródeł władzy – skąd czerpać siłę i jak budować swój autorytet
     

  • Czym jest zdrowa pewność siebie (nie mylić z wywyższaniem się)
     

  • Budowanie dobrych relacji z ludźmi, gdy jest się kierownikiem
     

  • Jak nie pozwolić, aby dawni koledzy podważali autorytet szefa
     

  • Asertywność – czym jest i jak można ją w sobie wmacniać
     

  • Techniki komunikacji asertywnej (np. przeramowanie), gdy ktoś podważa nasze działania
     

Budowanie zespołu

  • Na czym polega dobry zespół – 5 problemów zespołu wg Lencioniego i sposoby zapobiegania im
     

  • Budowanie zaufania warunkiem efektywnej pracy
     

  • Określanie wartości i przekładanie ich na codzienną pracę
     

Expose przed nowym zespołem

  • Jak wejść do nowego zespołu lub do starego zespołu w nowej roli
     

  • Struktura / scenariusz expose
     

  • Jak się przedstawić i umocować
     

  • Jak mówić o swoich oczekiwaniach
     

  • Komunikacja niewerbalna, zarządzanie postawą ciała i przestrzenią – w takich okolicznościach, jakie mamy
     

  • Trening expose

To szkolenie jest dla Ciebie jeśli:

  • Przygotowujesz się do roli menedżerskiej
     

  • Pełnisz rolę menedżerską od niedawna
     

  • Chcesz wzmocnić swój autorytet i asertywność
     

  • Zastanawiasz się, jaki styl kierowania przyjąć, aby być efektywnym
     

  • Chcesz pozyskać i przećwiczyć kluczowe narzędzia menedżerskie
     

Co da Ci ten warsztat?

  • Wzmocnisz swoją pewność siebie i dowiesz się, jak zbudować autorytet (zwłaszcza wśród dotychczasowych kolegów)
     

  • Przygotujesz się do pierwszego wystąpienia przed zespołem
     

  • Zdiagnozujesz bariery, jakie mogą Ci utrudniać delegowanie zadań
     

  • Poznasz kluczowe narzędzia menedżerskie
     

  • Przećwiczysz udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej
     

  • Zaplanujesz, w jaki sposób chcesz pełnić rolę kierowniczą
     

Czas szkolenia:

 

 

2 dni = 16h zegarowych

Program Szkolenia
Wystąpienia publiczne dla handlowców
First - time Manager

Umów się

Umów się na darmową rozmowę z Trenerem

Zapisz się 

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do
Newslettera

Lista szkoleń

Zobacz wszystkie nasze
Szkolenia z Wystąpień Publicznych

Lista szkoleń

Zobacz wszystkie nasze
Szkolenia Sprzedażowe

 

Dzień 2

 

Delegowanie zadań

  • Przeszkody w delegowaniu zadań – własne przekonania np. „To byłaby spychologia” lub „Nikt tego nie zrobi, jak ja”
     

  • Zmiana przekonań na takie, które ułatwiają delegowanie
     

  • Komu delegować – kryteria delegowania zadań
     

  • Co delegujemy – Cele? Zadania? Odpowiedzialność?
     

  • Jak powinna wyglądać rozmowa delegująca, aby uniknąć nieporozumień
     

  • Precyzyjne określanie oczekiwań i celów metodą SMART
     

Rozliczanie i egzekwowanie zadań

  • Jak rozliczać i kontrolować, aby uzyskać efekt
     

  • Rozmowy monitorujące, odprawy i spotkania statusowe – scenariusze, jak często realizować

  • Konstruktywna krytyka – zasady, modele
     

  • Pochwały i pozytywny feedback – zasady, modele
     

  • Jak sprawić, aby pracownik nie osiadł na laurach
     

Motywowanie

  • Sygnały demotywacji – po czym poznamy, że jest problem z motywacją
     

  • Niesatysfakcjonująca realizacja zadań, nieterminowość – dlaczego się pojawia i jak reagować
     

  • Pracownicy, którzy nie chcą nowych wyzwań – jak ich inspirować
     

  • Narzędzia motywowania pozafinansowego – pula różnych technik i metod

Bezpłatna rozmowa z Trenerem

Flow Consulting wystąpienia publiczne