Dzień 2
Delegowanie zadań
Przeszkody w delegowaniu zadań – własne przekonania np. „To byłaby spychologia” lub „Nikt tego nie zrobi, jak ja”
Zmiana przekonań na takie, które ułatwiają delegowanie
Komu delegować – kryteria delegowania zadań
Co delegujemy – Cele? Zadania? Odpowiedzialność?
Jak powinna wyglądać rozmowa delegująca, aby uniknąć nieporozumień
Precyzyjne określanie oczekiwań i celów metodą SMART
Rozliczanie i egzekwowanie zadań
Jak rozliczać i kontrolować, aby uzyskać efekt
Rozmowy monitorujące, odprawy i spotkania statusowe – scenariusze, jak często realizować
Konstruktywna krytyka – zasady, modele
Pochwały i pozytywny feedback – zasady, modele
Jak sprawić, aby pracownik nie osiadł na laurach
Motywowanie
Sygnały demotywacji – po czym poznamy, że jest problem z motywacją
Niesatysfakcjonująca realizacja zadań, nieterminowość – dlaczego się pojawia i jak reagować
Pracownicy, którzy nie chcą nowych wyzwań – jak ich inspirować
Narzędzia motywowania pozafinansowego – pula różnych technik i metod
Zobacz wszystkie nasze
Szkolenia Sprzedażowe
Zobacz wszystkie nasze
Szkolenia z Wystąpień Publicznych
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do
Newslettera
Umów się na darmową rozmowę z Trenerem
First - time Manager
Wystąpienia publiczne dla handlowców
Program Szkolenia
To szkolenie jest dla Ciebie jeśli:
Przygotowujesz się do roli menedżerskiej
Pełnisz rolę menedżerską od niedawna
Chcesz wzmocnić swój autorytet i asertywność
Zastanawiasz się, jaki styl kierowania przyjąć, aby być efektywnym
Chcesz pozyskać i przećwiczyć kluczowe narzędzia menedżerskie
Co da Ci ten warsztat?
Wzmocnisz swoją pewność siebie i dowiesz się, jak zbudować autorytet (zwłaszcza wśród dotychczasowych kolegów)
Przygotujesz się do pierwszego wystąpienia przed zespołem
Zdiagnozujesz bariery, jakie mogą Ci utrudniać delegowanie zadań
Poznasz kluczowe narzędzia menedżerskie
Przećwiczysz udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej
Zaplanujesz, w jaki sposób chcesz pełnić rolę kierowniczą
Czas szkolenia:
2 dni = 16h zegarowych
Dzień 1
Zakres odpowiedzialności kierownika
Przejście z roli specjalisty do roli kierowniczej – od koncentracji na zadaniach do koncentracji na ludziach
Wygospodarowanie czasu na działania menedżerskie
Za co w praktyce odpowiada szef
Pięć funkcji menedżerskich – jak je realizować w praktyce
Kompetencje potrzebne w roli kierowniczej
Czy z tym się trzeba urodzić – cechy, predyspozycje idealnego lidera… A może po prostu wykorzystaj swoje mocne strony?
Budowanie autorytetu i dobrych relacji
Sześć źródeł władzy – skąd czerpać siłę i jak budować swój autorytet
Czym jest zdrowa pewność siebie (nie mylić z wywyższaniem się)
Budowanie dobrych relacji z ludźmi, gdy jest się kierownikiem
Jak nie pozwolić, aby dawni koledzy podważali autorytet szefa
Asertywność – czym jest i jak można ją w sobie wmacniać
Techniki komunikacji asertywnej (np. przeramowanie), gdy ktoś podważa nasze działania
Budowanie zespołu
Na czym polega dobry zespół – 5 problemów zespołu wg Lencioniego i sposoby zapobiegania im
Budowanie zaufania warunkiem efektywnej pracy
Określanie wartości i przekładanie ich na codzienną pracę
Expose przed nowym zespołem
Jak wejść do nowego zespołu lub do starego zespołu w nowej roli
Struktura / scenariusz expose
Jak się przedstawić i umocować
Jak mówić o swoich oczekiwaniach
Komunikacja niewerbalna, zarządzanie postawą ciała i przestrzenią – w takich okolicznościach, jakie mamy
Trening expose
mnm© Copyright 2017 by WebWave