Jak opanować  stresem i lęk przed dzwonieniem
 

  • Jak usunąć psychiczne opory przed dzwonieniem na zimno
     
  • Jak wykorzystać Model ABC emocji by zmienić swoje nastawienie
     
  • Jak wzbudzić wewnętrzną motywację do sesji cold callingowej 

 

Kim jest mój idealny klient

 

  • Jak jasno określić grupę docelową
     
  • Jakie problemy klienta potrafię rozwiązać
     
  • Z jakich źródeł pozyskiwać dane kontaktowe klientów
     
  • Cold calling, a ustawa o RODO

 

Jak przygotować się do sesji cold callingu

 

  • Co handlowiec  powinien wiedzieć o kliencie przed podniesieniem słuchawki
     

  • Z jakich kanałów korzystać by zdobyć wiedzę na temat klienta
     

  • Jak przykuć uwagę klienta w pierwszych sekundach rozmowy
     

  • Jak zdobyć ambasadorów i dotrzeć do decydentów


Skuteczna rozmowa cold callingowa

 

  • Jak dobrze rozpocząć sprzedażową rozmowę telefoniczną
     
  • Jak stworzyć unikalną strukturę rozmowy cold callingowej
     
  • Jak pracować głosem, by wzmocnić siłę oddziaływania na klienta
     
  • Co działa, a co nie działa, czyli najlepsze praktyki cold callingu


To szkolenie jest dla Ciebie jeśli:

 

 

  • Jesteś handlowcem i sprzedajesz przez telefon
     

  • Chcesz poprawić swoją skuteczność w umawianiu spotkań,
    czy  sprzedaży telefonicznej

     

  • Często prowadzisz biznesowe rozmowy telefoniczne
     

  • Nie lubisz wykonywać zimnych telefonów
     

  • Boisz się rozmawiać z tzw. trudnym klientem

 

 

Co da Ci ten warsztat?

 

 

  • Nauczysz się prowadzić swobodną rozmowę sprzedażową
     

  • Poznasz i opracujesz swój własny schemat unikalnej rozmowy telefonicznej
     

  • Nauczysz się zaciekawić klienta od pierwszych sekund rozmowy

 

 

Czas szkolenia:

 

 

 4h zegarowe

Program Szkolenia
Wystąpienia publiczne dla handlowców
Cold Calling w pracy handlowca 

Trener

 

Łukasz Fiuczyński - trener biznesu, mówca, konsultant, założyciel Flow Consulting
 

 

Poprzez doradztwo i szkolenia pomaga menedżerom i handlowcom sprzedawać więcej i skuteczniej zarówno podczas bezpośredniego kontaktu z klientem, jak i z konferencyjnej sceny. 

 

Finalista mistrzostw Polski w wystąpieniach publicznych organizacji Toastmasters International (2018 r.)

Autor podcastu o komunikacji i wystąpieniach publicznych “Mówić każdy może”


Regularnie publikuje artykuły eksperckie w magazynach branżowych Szef Sprzedaży i As Sprzedaży

 

Flow Consulting wystąpienia publiczne

Bezpłatna rozmowa z Trenerem

Oferta

Umów się

Umów się na darmową rozmowę z Trenerem

Zapisz się 

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do
Newslettera

Lista szkoleń

Zobacz wszystkie nasze
Szkolenia z Wystąpień Publicznych

Lista szkoleń

Zobacz wszystkie nasze
Szkolenia Sprzedażowe

 mnm© Copyright 2017 by WebWave