Dzień 2
Style zachowania w konflikcie
Pięć stylów zachowania się w sytuacji konfliktowej – wady i zalety każdego z nich
Autodiagnoza własnego profilu stylów
Dobór stylu zachowania do rodzaju konfliktu
Jak rozwijać asertywność
Jak rozwijać kooperatywność
Rozwiązywanie konfliktów w zespole
Kiedy kierownik powinien interweniować w konflikcie
Czy przeprowadzać tzw. konfrontację między stronami
Narzędzia moderowania dyskusji między skonfliktowanymi stronami: parafraza, okazanie zrozumienia, pytania
Stres, emocje, mgła emocjonalna – jak zarządzać emocjami własnymi i jak pomagać innym osobom
Efektywne spotkania i zebrania
Rodzaje i cele spotkań
Formułowanie celów i agendy nastawionej na rezultat
Krócej, zwięźlej i bardziej na temat – co w tym pomoże
Spotkania statusowe – efektywne scenariusze
Spotkania podsumowujące – efektywne scenariusze
Spotkania robocze – metody zespołowej pracy analitycznej (np. diagram Ishikawy) oraz zespołowej pracy twórczej
Moderowanie dyskusji – dawanie i odbieranie głosu, zarządzanie pracą, monitorowanie efektywności zespołu i poszczególnych osób
Zobacz wszystkie nasze
Szkolenia Sprzedażowe
Zobacz wszystkie nasze
Szkolenia z Wystąpień Publicznych
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do
Newslettera
Umów się na darmową rozmowę z Trenerem
Budowanie efektywnego zespołu i rozwiązywanie konfliktów
Wystąpienia publiczne dla handlowców
Program Szkolenia
To szkolenie jest dla Ciebie jeśli:
Zarządzasz zespołem, również zespołem projektowym
Twoim celem jest zbudowanie zgranego zespołu ludzi grających do jednej bramki
Chcesz wzmocnić swoje kompetencje menedżerskie
Zależy Ci na tym, aby praca zespołowa przebiegała efektywnie
Chcesz się dowiedzieć, jak rozwiązywać spory i konflikty między członkami zespołu
Co da Ci ten warsztat?
Udoskonalisz swoje metody budowania efektywnego zespołu
Wzmocnisz umiejętności pracy na mocnych stronach ludzi w zespole
Poznasz metody pracy zespołowej odbywającej się na spotkaniach i zebraniach różnego typu, nauczysz się moderować efektywne dyskusje
Poznasz swój najczęstszy styl zachowania w konflikcie – jego zalety i zagrożenia
Udoskonalisz swoje sposoby reagowania na konflikty i spory oraz pomagania ludziom w ich rozwiązywaniu
Czas szkolenia:
2 dni = 16h zegarowych
Dzień 1
Zgrany zespół
Różnica między grupą a zespołem
Co łączy i wzmacnia zespołowość
Pięć dysfunkcji (problemów) w zespole i jak im zapobiegać
Jak w praktyce budować zaufanie w zespole
Role zespołowe / typy osobowości
Różnice między członkami zespołu – początek napięć czy bogactwo w różnorodności?
Role zespołowe lub typy osobowości – ich mocne i słabe strony i jak nimi zarządzać
Rodzaje konfliktów w zespole
Konflikty na małą skalę, czyli tarcia, spory, dyskusje i nieporozumienia
Komunikacyjne i osobowościowe źródła konfliktów (4 uszu von Thuna, wybiórcza percepcja)
Konflikty na dużą skalę
Jak diagnozować przyczynę konfliktu
Schemat narastania konfliktu
mnm© Copyright 2017 by WebWave