mnm© Copyright 2017 by WebWave

 

Dzień 1

 

Zgrany zespół

  • Różnica między grupą a zespołem
     

  • Co łączy i wzmacnia zespołowość
     

  • Pięć dysfunkcji (problemów) w zespole i jak im zapobiegać
     

  • Jak w praktyce budować zaufanie w zespole
     

Role zespołowe / typy osobowości

  • Różnice między członkami zespołu – początek napięć czy bogactwo w różnorodności?
     

  • Role zespołowe lub typy osobowości – ich mocne i słabe strony i jak nimi zarządzać
     

Rodzaje konfliktów w zespole

  • Konflikty na małą skalę, czyli tarcia, spory, dyskusje i nieporozumienia
     

  • Komunikacyjne i osobowościowe źródła konfliktów (4 uszu von Thuna, wybiórcza percepcja)
     

  • Konflikty na dużą skalę
     

  • Jak diagnozować przyczynę konfliktu
     

  • Schemat narastania konfliktu

To szkolenie jest dla Ciebie jeśli:

  • Zarządzasz zespołem, również zespołem projektowym
     

  • Twoim celem jest zbudowanie zgranego zespołu ludzi grających do jednej bramki
     

  • Chcesz wzmocnić swoje kompetencje menedżerskie
     

  • Zależy Ci na tym, aby praca zespołowa przebiegała efektywnie
     

  • Chcesz się dowiedzieć, jak rozwiązywać spory i konflikty między członkami zespołu
     

Co da Ci ten warsztat?

  • Udoskonalisz swoje metody budowania efektywnego zespołu
     

  • Wzmocnisz umiejętności pracy na mocnych stronach ludzi w zespole
     

  • Poznasz metody pracy zespołowej odbywającej się na spotkaniach i zebraniach różnego typu, nauczysz się moderować efektywne dyskusje
     

  • Poznasz swój najczęstszy styl zachowania w konflikcie – jego zalety i zagrożenia
     

  • Udoskonalisz swoje sposoby reagowania na konflikty i spory oraz pomagania ludziom w ich rozwiązywaniu

Czas szkolenia:

 

 

2 dni = 16h zegarowych

Program Szkolenia
Wystąpienia publiczne dla handlowców
Budowanie efektywnego zespołu i rozwiązywanie konfliktów

Umów się

Umów się na darmową rozmowę z Trenerem

Zapisz się 

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do
Newslettera

Lista szkoleń

Zobacz wszystkie nasze
Szkolenia z Wystąpień Publicznych

Lista szkoleń

Zobacz wszystkie nasze
Szkolenia Sprzedażowe

 

Dzień 2

 

Style zachowania w konflikcie

  • Pięć stylów zachowania się w sytuacji konfliktowej – wady i zalety każdego z nich
     

  • Autodiagnoza własnego profilu stylów
     

  • Dobór stylu zachowania do rodzaju konfliktu
     

  • Jak rozwijać asertywność
     

  • Jak rozwijać kooperatywność
     

Rozwiązywanie konfliktów w zespole

  • Kiedy kierownik powinien interweniować w konflikcie
     

  • Czy przeprowadzać tzw. konfrontację między stronami
     

  • Narzędzia moderowania dyskusji między skonfliktowanymi stronami: parafraza, okazanie zrozumienia, pytania
     

  • Stres, emocje, mgła emocjonalna – jak zarządzać emocjami własnymi i jak pomagać innym osobom
     

Efektywne spotkania i zebrania

  • Rodzaje i cele spotkań
     

  • Formułowanie celów i agendy nastawionej na rezultat
     

  • Krócej, zwięźlej i bardziej na temat – co w tym pomoże
     

  • Spotkania statusowe – efektywne scenariusze
     

  • Spotkania podsumowujące – efektywne scenariusze
     

  • Spotkania robocze – metody zespołowej pracy analitycznej (np. diagram Ishikawy) oraz zespołowej pracy twórczej
     

  • Moderowanie dyskusji – dawanie i odbieranie głosu, zarządzanie pracą, monitorowanie efektywności zespołu i poszczególnych osób

Bezpłatna rozmowa z Trenerem

Flow Consulting wystąpienia publiczne