Rola handlowca w budowaniu długotrwałych relacji
 

  • Jak budować swój autorytet handlowca w oczach klienta
     

  • Jak budować zaufanie i wiarygodność dostawcy
     

  • Jak proaktywnie zarządzać relacjami z klientem 
     

Komunikacja budująca zdrowe relacje biznesowe
 

  • Jak wprowadzić klienta i ustalić  zasady współpracy
     
  • Jak się komunikować, by się rozumieć
     
  • Jak reagować na trudne sytuacje z klientem 
     

 

Budowanie długotrwałych relacji z klientem cz. 1

 

  • Jak działa piramida budowania relacji biznesowych
     
  • Jak utrzymać dobrą ocenę współpracy   
     
  • Jak pracować z punktami styku z klientem Jak budować przywiązanie i  lojalność klienta.
     

 

Budowanie długotrwałych relacji z klientem cz. 2

 

  • Jak stworzyć skuteczny proces utrzymywania relacji z kluczowymi klientami
     
  • Co wpływa na utrzymanie klienta Jak budować strategiczne partnerstwo biznesowe
     
  • Jak zaplanować wizję realizacji wspólnych celów biznesowych

 

To szkolenie jest dla Ciebie jeśli:

 

  • Jesteś KAM-em, handlowcem
     
  • Jesteś menedżerem sprzedaży
     
  • Chcesz lepiej budować długofalowe relacje z klientem
     
  • Chcesz lepiej odpowiadać na potrzeby stałych klientów

 

Co da Ci ten warsztat:

 

  • Nauczysz się jak budować swój autorytet zaufanie i wiarygodność w oczach klienta
     
  • Dowiesz się jak aktywnie budować długofalowe relacje z kluczowymi klientami
     
  • Dowiesz się jak budować lojalność klienta
     
  • Dowiesz się co w długiej współpracy jest dla klienta najważniejsze

 

 

Czas szkolenia:

 

 

1 dzień  = 8h zegarowych

Program Szkolenia
Wystąpienia publiczne dla handlowców
Budowanie długofalowych relacji z klientem

Trener

 

Łukasz Fiuczyński - trener biznesu, mówca, konsultant, założyciel Flow Consulting
 

 

Poprzez doradztwo i szkolenia pomaga menedżerom i handlowcom sprzedawać więcej i skuteczniej zarówno podczas bezpośredniego kontaktu z klientem, jak i z konferencyjnej sceny. 

 

Finalista mistrzostw Polski w wystąpieniach publicznych organizacji Toastmasters International (2018 r.)

Autor podcastu o komunikacji i wystąpieniach publicznych “Mówić każdy może”


Regularnie publikuje artykuły eksperckie w magazynach branżowych Szef Sprzedaży i As Sprzedaży

 

Flow Consulting wystąpienia publiczne

Bezpłatna rozmowa z Trenerem

Oferta

Umów się

Umów się na darmową rozmowę z Trenerem

Zapisz się 

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do
Newslettera

Lista szkoleń

Zobacz wszystkie nasze
Szkolenia z Wystąpień Publicznych

Lista szkoleń

Zobacz wszystkie nasze
Szkolenia Sprzedażowe

 mnm© Copyright 2017 by WebWave