Przygotowanie do badania potrzeb

 

  • Jakie informacje należy zdobyć przed badaniem potrzeb?
     

  • Jak wzbudzić zaufanie i zakontraktować się na otwartość
    i szczerą wymianę informacji?

     

  • Jak zadbać o precyzyjną komunikację (parafraza, klaryfikacja, aktywne słuchanie itp.)?
     

  • Co słyszy i co mówi klient “nie wprost” wg. modelu komunikacji Von Thuna?
     

  • Jakie interesy ma klient w procesie badania potrzeb i zakupu?
     

  • Jak dotrzeć do jawnych i ukrytych potrzeb klienta?


Narzędzia badania potrzeb
 

  • Podstawowe rodzaje pytań i ich zastosowanie
     

  • Zaawansowane rodzaje pytań
     

  • Pytania Kartezjańskie
     

  • Sekwencja pytań o konsekwencje
     

  • Metoda Lejka pytań
     

  • Metoda PKS
     

  • Metoda Sokratejska
     

  • Jak podsumować zdobyte informacja i wzbudzić zaangażowanie klienta?
     

  • Jak proponować kolejne kroki i kontraktować ustalenia?

 

To szkolenie jest dla Ciebie jeśli:

 

  • Jesteś KAM-em, handlowcem
     
  • Jesteś menedżerem sprzedaży
     
  • Chcesz lepiej rozumieć swoich klientów i ich biznes
     

  • Chcesz łatwiej docierać do jawnych i nieujawnionych
    potrzeb klienta

 

Co da Ci ten warsztat:

 

  • Nauczysz się jak budować klimat zaufania i podłoże pod zadawanie pytań
     
  • Dowiesz się jak metodycznie przygotować się do profesjonalnego badania potrzeb
     
  • Poznasz zaawansowane metody i narzędzia prowadzenia badania
     
  • Nauczysz się prowadzić całościowy proces badania

 

 

Czas szkolenia:

 

 

1 dzień  = 8h zegarowych

Program Szkolenia
Wystąpienia publiczne dla handlowców
Badanie potrzeb jako kluczowa umiejętność handlowa

Umów się

Umów się na darmową rozmowę z Trenerem

Zapisz się 

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do
Newslettera

Lista szkoleń

Zobacz wszystkie nasze
Szkolenia z Wystąpień Publicznych

Lista szkoleń

Zobacz wszystkie nasze
Szkolenia Sprzedażowe

Trener

 

Łukasz Fiuczyński - trener biznesu, mówca, konsultant, założyciel Flow Consulting
 

 

Poprzez doradztwo i szkolenia pomaga menedżerom i handlowcom sprzedawać więcej i skuteczniej zarówno podczas bezpośredniego kontaktu z klientem, jak i z konferencyjnej sceny. 

 

Finalista mistrzostw Polski w wystąpieniach publicznych organizacji Toastmasters International (2018 r.)

Autor podcastu o komunikacji i wystąpieniach publicznych “Mówić każdy może”


Regularnie publikuje artykuły eksperckie w magazynach branżowych Szef Sprzedaży i As Sprzedaży

 

Flow Consulting wystąpienia publiczne

Bezpłatna rozmowa z Trenerem

Oferta

 mnm© Copyright 2017 by WebWave